Wednesday 31 March 2021

Top 10 functies en voordelen van Office 365

 De top 10 functies en voordelen van Office 365 zijn:

1. Verkennen en integreren: Office 365 integreert naadloos met Microsoft Office en andere Microsoft-programma's. Het kost slechts een paar minuten om een proefaccount aan te maken dat gebruikers kunnen testen en integreren met de cloud.

2. Werk altijd en overal samen: met Office 365 krijgen gebruikers web-enabled toegang tot e-mail, documenten, contacten en agenda's, ongeacht het apparaat of de browser die ze gebruiken. Deze toegankelijkheid maakt een uniforme samenwerking tussen medewerkers mogelijk.

3. Blijf ALTIJD aan de slag: door uw applicaties in de cloud te draaien en uw gegevens daar ook op te slaan, zorgt u ervoor dat al uw zakelijke documenten en applicaties, zoals e-mail, altijd beschikbaar zijn, zelfs als uw bedrijf een ramp ervaart. zoals een brand of een overstroming.

4. Flexibiliteit: met meerdere opties in de Office 365-suite kopen bedrijven alleen de kantooroplossingen die ze nodig hebben en zetten ze CAPEX om in OPEX.

5. Single Sign-on (SSO) - Gebruikers kunnen hun wachtwoord opslaan in het systeemvak van hun machine om te voorkomen dat ze zich herhaaldelijk moeten aanmelden.

6. Ondersteuning: gebruikers ontvangen service van bedrijfsklasse, inclusief telefonische ondersteuning voor IT-beheerders, een 99,9% uptime-garantie met financiële ondersteuning, geografisch redundante datacenters, herstel na noodgevallen, robuuste beveiliging, privacycontroles en standaarden.

7. Beveiliging: Office 365 heeft ingebouwde beveiliging en continue compliance. U weet altijd waar uw gegevens zijn en wie er toegang toe heeft. U kunt ook op afstand alle gegevens van uw mobiele apparaat wissen als deze verloren of gestolen zijn.

8. Geen licentieproblemen: Office 365 omvat alle licenties en kan in het hele bedrijf worden geïmplementeerd. Dit betekent dat iedereen dezelfde versie van Microsoft Office heeft en dat alle gebruikers tegelijkertijd upgrades ontvangen.

9. Georganiseerd: wanneer u Office 365 gebruikt, worden e-mail, agenda en contacten allemaal gesynchroniseerd. Update een contactpersoon op uw mobiele telefoon en deze wordt automatisch bijgewerkt op al uw apparaten. U kunt ook vanaf elk apparaat toegang krijgen tot dezelfde gegevens of een document op uw pc opslaan en eraan blijven werken op uw smartphone of tablet.

10. Realtime samenwerking: teams kunnen samenwerken met Microsoft Word, Excel en PowerPoint. Gebruikers kunnen real-time bewerkingen of toevoegingen zien die hun collega's aan een document aanbrengen. Het slaat ook elke versie automatisch op, zodat u gemakkelijk naar oudere versies kunt terugkeren. Dit zorgt voor een snellere en eenvoudigere samenwerking tussen medewerkers en afdelingen, wat resulteert in een verbeterde productiviteit.

als je een probleem of vraag hebt, bezoek dan onze website Outlook contact Opnemen

No comments:

Post a Comment